svētdiena, 2009. gada 4. oktobris

Svētdiena.

Mammu jau visvairāk laikam interesē, ko es ēdu. Nu tad paskatieties, ko es pagatavoju šodien.. Bija ļoti garšīgi un sātīgi. Man sāk iepatikties taisīt dažādas pastas..

Tātad recepte ir sekojoša..

Izvāram makaronus (ar spageti protams ir visjautrāk..), uz pannas apcepam garneles, pievienojam ciedra riekstus, piegriežam klāt tomātu un pievienojam kādas 3 ēdamkarotes krējuma. Un protams sāls. Abos gadījumos jāpievieno sāls. Un tad uzgāž makaronus virsū mērcei un pasilda biku, biku. Un tad ar rūcošu vēderu sāc ēst.. Mhmm..
Šis, kas ir uz pannas, būs man rītdienai. Lielāko daļu jau šodien apēdu.. :))

Un vakarā kopā ar Yodit taisīsim kūku maybe. Vai arī cepšu pankūkas. Nopirku jau zemeņu ievārījumu. :)

Un rīt.. Rīt beidzot iešu izklaidēties. Uz koncertu kaut kādu :D Kaut kādu, jo nevar īsti saprast, kas tieši tas būs. Kaut kas ar improvizāciju saistīts un ar dejām un ar mūziku! Nez kāpēc man jau tagad patīk! Tas notiksies Amsterdamā, mājā ko sauc par Bimhuis. Noteikti iešu uz vēl kādu koncertu tur.. Piemēram, 22. oktobrī.. ;)
Informācija par rītdienas pasākumu (kurš starp citu būs par brīvu..) ir atrodama šeit.

Īsumā info šāds:

Every first Monday of the month, during Monday Match, dancers and musicians collaborate to create unique improvisational performances on-the-spot in front of a live audience. The unusual pairings will inspire performers and audiences alike.

Afterwards 22.00 hrs free admission
DJ PHILIPPONA
Dance until midnight to an eclectic mix of hidden treasures and crazy grooves

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru