svētdiena, 2009. gada 11. oktobris

Vakariņas pie jaukās Soulvas.

Ir man aptiekā viena darba kolēģe, kas ir diktam jauka un ļoti iekritusi sirdī. :) Un.. un.. un viņa mani uzaicināja ciemos pie sevis vakariņās. Mums pievienojās arī Jeunessa.

Iepriekšējā dienā ar Jeunessu nospriedām, ka es izcepšu burkānkūku un viņa - šokolādes kūku. Protams, kā varēja gaidīt, burkānkūku mēs ēdam, bet no šokolādes kūkas ne miņas.. :D

Strādājām līdz pat 18iem un tad devāmies ceļā. :D Un ceļš bija jautrs. Sāka līt lietus. Un Jeunessa bija ar riteni. Bija sarunāts, ka Soulva mūs savāks pie aptiekas, bet notika pārpratums un mums pašām kaut kā bija jānokļūst pie viņas. Rezultātā devāmies ar riteni līdz tuvējai autobusa pieturai. Ar vienu riteni. Un lija lietus. Jeunessa pie stūres, es uz bagāžnieka smejoties kā vēl nekad. :D Ha, ha, ha - tas bija tik jautri!! :D Jeunessa gan nebija priecīga, jo papildus 60 kg un lietus sejā nebija labākā kombinācija.. :D

Un ir Jeunessai jauka mamma, kura mūs savāca un pieveda pie pašām Soulvas mājas durvīm.. :) Un Soulva mūs sagaidīja smaidoša jo smaidoša.

Vakara secinājums - ja farmācija kā profesija noietu pa burbuli, Soulvai tik un tā izdotos atrast labu darbu.. kā pavārei.
Katrai liels šķīvis ar rīsiem, kartupeļiem, gaļas mērcīti indiešu gaumē un vēl liela salātbļoda galdam vidū.
Salāti.. Mmm.. tik garšīgi!! Salātlapas, tomāti, gurķi un kazas siers medū.. Mmm!!! Nezinu kā, bet es notiesāju visu, visu.. :D Meičas gan nē.. Aizmirsu nofotogrāfēt to, tik ļoti biju aizņemta.. :D

Un tad vēl deserts bija. Saldējums. Te mēs viņu ēdam.. Pa labi - Soulva, pa kreisi - Jeunessa.

Un te mēs trīs..

Un pēc saldējuma.. Pēc saldējums ēdām vēl burkānkūku. Neprasiet man, kā man tas viss sagāja iekšā. Bet sagāja. Un bija laime pilnīga.

Un vai esat dzirdējuši par Fair Tarde? Šī tēja ir ļoooti garšīga. Un ienākumi par to aiziet pa taisno tās ražotājam Āfrikā.

Vakars bija vienkārši burvīgs! Gan ēdiens, gan mūsu sarunas.. Kopības sajūta. :) Bija ļoti jauki. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru