ceturtdiena, 2009. gada 19. novembris

Bonjour Paris!

..tā nodomāju, kad 4os no rīta pamodos viesnīcas istabiņā virs ļoti trokšņainas ielas, kas šķiet nenoklusa visas nakts garumā. Nu traks var palikt cik skaļi bija, nekādi vairs iemigt nevar! Bet tas jau nav tik svarīgi..! Svarīgi ir tas, ka es esmu Parīzē, pavisam netālu no gigantiskā dzelzs Eifeļtorņa, majestātiskās Triumfa arkas un nakts gaismā biedējošās Parīzes Dievmātes katedrāles. :)

Līdz Parīzei tiku ar Eirolines autobusu, izbraucot jau ap trijiem pēcpusdienā un Parīzē ierodoties neīsi pirms pusnakts. Bija gan plānots būt tur jau ap 23ijiem, taču dažus kilometrus pirms pašas Parīzes mūs apturēja policija, veicot pasu kontroli. Nopētija sīki jo sīki manu Krievijas vīzu, bet neko neteica. Dažiem lika parādīt savu bagāžu (kā nekā no A'damas tak braucam - noteikti vedam zālīti pāri robežai!) un pēc kādass stundiņas mūs atlaida. Un wholā - esmu laimīgi nogurusi tikusi līdz Parīzei!

Gallieni stacijā sagaida mani Didzis un aidā uz tuvējo viesnīcu, lai nākamajās dienās iepazītos ar Parīzi tuvāk. :) Pastaiga līdz viesnīcai gan nevieš labu iespaidu - viss ļoti netīrs un piedrazots, bet tas tāpēc varbūt, ka gājām pa īsākajiem ceļiem - pa sānieliņām. :D

Viesnīciņa bija tīri ok, ņemot vērā, ka mēs par dubultnumuriņu uz vienu nakti kopā samaksājām zem 50€. Kā jau minēju sākumā - bija skaļi, taču viss pārējais - gultas veļa, tīrība, personāls bija ļoti labs. :)

Nākamajā dienā nelielas brokastis un aidā Parīzes ielās!
Jautāsiet, kur nakšņojām atlikušās naktis? Šeit tad jāsāk stāsts par Etsy. :)

Tie, kas mani pazīst, zina, ka man ir hobijs - rokdarbi. Un ir mājas lapa etsy.com, kas ir lielumliels internetveikals, kur gan profesionāli mākslinieki, gan amatieri var izveidot savu mazu veikaliņu un pārdot savus paštaisītos darbus. Šeit var atrast tik ļoti daudz ko! Gan apģērbu, gan kurpes, gan rotaslietas, gan mēbeles, gan kosmētiku, gan.., gan... Un pa vasaru varēja samklēt arī manus tamborējumus - gan bikini, gan rotas lietas. :) Bet tagad mans veikaliņš ir atvaļinājumā. :) Un pirksti niezēt niez atgriesties tur ar jauniem spēkiem un jaunu iedvesmu! Etsy rada atkarību.

Atgriežos pie stāsta par Parīzi..
Ir viena Etsy māksliniece, kuras rotas jau labu laiciņu ir iekritušas man acīs.. Nu tik ļoti gribētos visu visu no viņas nopirkt! :D
Un šī māksliniece - lunaticart jeb Bere dzīvo Parīzē.. Jautāt jau drīkst, vai ne? Sākuma doma - ekskursija viņas galerijā attīstās līdz palikšanai pie viņas uz trim dienām. :)

Un šeit es stāstu pārtraukšu, jo ir jau vēls. Un kaut kur atkal esmu noķērusi lielo ļauno bacili. Šoriez iesnu un klepus bacili. Grr.. Tamdēļ iešu gulēt, lai rīt var turpināt. :)

Un šeit būs bildes redzamas:
http://picasaweb.google.com/Alise.Lake/Paris#

ar labu nakti..

1 komentārs: