svētdiena, 2009. gada 29. novembris

nobruka robots un slidoju es..

Piektdiena solījās būt ļoti vienmuļa diena aptiekā.. Jau no rīta pabeidzu uzpildīt robotu un drīz jau secināju, ka nav ko darīt. Tas solīja tik vienu - varētu ātrāk mājās tikt.. bet.

bet bet bet..

..uzkārās Pharmacom sistēma, kas ir savienota starp datoriem un robotu un čiks - robots vairs nestrādā! Tas nozīmē to, ka visas receptes ir jāpilda manuāli.. Tas ir - ņem lielu žurnālu, kur sarakstīti visi robota medikamenti alfabēta secībā un ir norādīta to atrašanās vieta robotā, atver robotu vaļā no otras puses un tad tik meklē sev nepieciešamo medikamentu vispirms žurnālā un pēc tam robotā. Robotam ir gandrīz 1000 kanālu..

:D jautri bija.. Un protams tad, kad medikaments paņemts - ir jāuzraksta cik daudz, ko un kur tu paņēmi, lai pēc tam šo info var ievadīt robotā.

Tjā.. sūdzēties par darba trūkumu tagad vairs nevarēja.. :D Līdz pēcpusdienai.. tad sistēma atsāka darboties un robots atdzīvojās. cik neinteresanti..
Un starp citu - visās aptiekās, kur izmanto šo sistēmu, roboti nestrādāja.. Un Pharmacom ir diez gan populārs..
---
Un vakarā.. vakarā bija sarunāts ar 3 meičām no aptiekas iet slidot. Pirms tam aizgāju mājās un biju tik jauki ieriktējusies pie datora, ka patiešām nekur negribējās iet.. un ārā auksts un lietains. Ehh, bet protams piespiedu sevi izvelties ārā no mājām.

Pāris minūtes auobusā ar Jeunessu un esam uz vietas. Liela sporta halle un blakus ledus halle. 5,60€ par 2 h un 5€ par slidu īri. Nav tik traki, ja piefiksē, ka tas ir uz 2 stundām. :)

Pāris reizes esmu bijusi uz ledus, bet to patiešām nevar dēvēt par mācēšanu slidot. :D
Ledus laukums ir sadalīts divās daļās un šķiet vairāk paredzēts ātrslidošanai ne hokejam, kā es esmu pieradusi. :D hokejs šeit viņiem nav populārs.
Vidū ir norobežots laukums, kur mazie mācās slidot - tur mēs dodamies vispirms. :D Lai uz turieni tiktu ir jāiet cauri tunelim. Sāku biku slidot un nesaprotu no kurienes nelielas lietus lāses man krīt virsū.. Un tad es paskatos augšup - debesis. Melnas debesis ar mēnesi pa vidu. Un ne miņas no jumta! :D Varat iedomāties kā es un pārējās meitenes smējās par manu neattapību.. :D

Un tad gājām uz lielo ārējo laukumu, kur pat profesionāļi ātrslidotāji slidoja.
Un kā man sanāca? Tīri ok.. :) palēnām čunčināju uz priekšu un centos izprast kā tas darāms. Šķiet, ka vēl pāris reizes un būšu atkodusi to fišku! :)

Vai es kritu? Nu.. tik uz pašām beigām vienu reizi piezemējos uz sava dibena, jo šķiet zaudēju savu koncentrēšanos.. :D

Es gribēšu vēl slidot! :)

Pēc tam pasēdējām kafejnīcā, biku papļāpājām un tad jau priecīgi nogurušas devāmies mājās. :) Tā lūk.
A nu ka visi mudīgi uz slidotavu! :)

1 komentārs: