svētdiena, 2009. gada 29. novembris

šopinnng!

:)

Sestdien ar Jeunessu devāmies iepirkties! Jiipiiī!

Vispirms devāmies uz Den Haag, kas ir lielāka pilsēta kā Hārlema un ir kādu 30 min attālumā no mums. Tur mērķis bija tirgus. Liels un plašs tirgus, kur var nopirkt.. manuprāt, visu! :D
Šeit mums pirkumi aprobežojās ar turku picas nopirkšanu. Vairāk mēs staigājām apkārt un vērojām. Tiiik interesanti! Tirgus kā jau tirgus, bet cilvēki.. Tik multikulturāla sabiedrība tur apgrozās.. Uz pirkstiem varēja saskaitīt nīderlandiešus. Visas pārējās tautības - nevar i saskaitīt. :)

Tālāk devāmies uz Roterdamu ar mērķi - veikals Primemarkt. Vienīgais veikals Nīderlandē, kas nāk no Anglijas. Liels veikals un kas protams svarīgi - lēts. :)
Bet par cik ir sestdiena, piebāzts ar cilvēkiem un tas gan nav forši. Bet labi, ka man ir čiliņa noskaņojums, tad jau vienalga par uz zemes nomestajām drēbēm, par neiedomājami garajām rindām uz ģērbtuvi un kasēm. Devu sev solījumu - es tur atgriezīšos, bet noteikti ne sestdienā. :D
Vai bija lēti? JĀ! Patiešām lēti.. Neko daudz sev nenopirku, jo kā ja es teicu - uz laikošanas kabīnēm pat nepaskatījos un tamdēļ tik tādas bez piemērošanas lietas varēju nopirkt. Iestrēgu apakšveļas nodaļā un nevarēju es nenopirkt komplektiņu par 4€! :D Izvēle gan nebija tā labākā, bet kaut ko jau vienmēr var atrast. :D

Noteikti atgriezīšos vēlreiz! :)

Atpakaļejot uz vilcienu, jāiet cauri iepirkšanās molam un iegājām mēs vienā mazā kurpju veikalā. Un jā.. iekrita acīs man zābaki. Gari vienkārši zābaki melnā (protams) krāsā un no ādas šķiet. Par 80€.
Ehh.. nu kāpēc atlaides nesākas tagad? Ļoti gribējās tur atgriezties, bet bet bet.. nu gan jau. Vēlāk. :)

Un ziniet, kas vēl? - vēl tikai 17 dienas. 17 dienas un es būšu mājās. :)

3 komentāri:

  1. super, tev iet!!!
    un kā ar atskaitēm??

    AtbildētDzēst
  2. emm.. atskaites? pa bikucītim jau rakstu.. :)

    un Didzi, pirkšu bikses tik tad, kad pats piemērīt varēsi.. :p

    AtbildētDzēst