svētdiena, 2009. gada 8. novembris

Salvia officinalis - es Tevi pielūdzu!

Kā es izārstējos?

Atbilde - Salvia officinalis.

Atbrauca Sveta pie manis ciemos un teica - pamēģini paskalot kaklu ar Salvijas tēju. Labi. Rīt tātad mums ir jāatrod šī salvija kaut kur.

Nē, negājām mēs pļavās meklēt šo noslēpumaino puķi. Domājām, kādā drogērijā vai aptiekā paprasīt..

Bet, bet, bet.. bijām mēs tai Hārlemas tirgū un uzdūrāmies mēs vienai sievietei, kas pārdeva dažādus garšvielas/garšaugus. Un tai starpā pamanījām Salviju. Jeij!

Un vakarā, pēc jaukās pastaigas gar jūru, paskaloju sev kaklu. Un man šķiet es nemelošu, sakot, ka pēc pāris glrrr glrrr glrrr mans kakls patiešām sajutās labāk. :)

Un no rīta!! Vai man patiešām sāpēja kakls? Nē, neatceros.. :D

Tamdēļ es vēlreiz saku:

es Tevi pielūdzu - o, Salvia officinalis!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru