trešdiena, 2010. gada 7. jūlijs

Iepriekš:
Venēcija etc. Venēcija 1. diena

23.06.2010
Nākamajā rītā piespiedām sevi kaut kā agrāk piecelties, jo nospriedām, ka paliksim kempingā vēl vienu nakti, lai Venēciju tā kārtīgi izpētītu! :) Didzis aiziet un visu nokārto - varam palikt tajā pašā mājiņā.
Pirms doties uz centru, nolemjam paplunčāties baseinā. Laiks šodien tāds pavēsāks, bet vai tad latviešus tas atturēs?! Ejam noskaloties dušā un dodamies! Lai iekļūtu baseinā, ir jāiziet cauri dušai, kura automātiski ieslēdzas līdz ko kāds iet cauri.. Viss jau būtu labi, ja vien tas ūdens nebūtu tik auksts! :) Kādu stundiņu papeldējuši, ejam pagulēt baseina malā un tad jau prom uz Venēciju!

Šodienas mērķis ir braukāties ar kuģīšiem. Uzreiz ejam nopirkt biļeti. Izvēlamies 12 stundu biļeti, kas maksā, ja nemaldos 16€, bet tā ir derīga visiem, visiem sabiedriskajiem transportiem - tātad arī mājupceļš pa brīvo (it kā..).

No kuģīša protams pamanīsi lietas, kuras ar kājām ejot nesamanīsi:

Vēlamies pastaigāties arī pa ieliņām, kur mazāk visa tā tūristiskā, tāpēc dodamies uz pieturu, kas saucas St. Ellen, ja nemaldos..

Tikko izmazgātā veļa karājas visur! Un var jau būt, ka jums liekas, ka tas tā nepiedienīgi.. Bet man tur staigājot bija sajūta, ka kārotos ļoti, ļoti kādu stundiņu pasnaust tādos palagos un pēļos, kas jūras gaisā žāvēti. It īpaši pēc tik garām pastaigām svelmainā karstumā.. :)

Tālāk mūsu ceļš ved uz salām. Rosanna iepriekšējā dienā mums ieteica apskatīt Burano un Torčelli salas. Nu ja jau iesaka, tad dodamies ar! Vispirms tiekam līdz Burano salai (ceļā paiet aptuveni pusstunda), bet no tās pa taisno dodamies uz otru salu.

Torčelli sala tāda maza. Pāris apskates objektu vecu piļu veidolā un it kā viss. Bet miers un klusums visapkārt. Zaļa daba un ūdens...

Sagaidām kuģīti un dodamies atpakaļ uz Burano salu. Un jā, šo salu noteikti ir vērts apskatīt!! :) Lūkojiet paši:

Liekas, ka katras mājas saimnieks sacenšas ar savu kaimiņu, kura māja būs viskošākā.. :) Un rezultāts ir tāds, ka tu vienkārši smaidi. Smaidi ejot garām un redzot tik priecīgas krāsas visapkārt.. Kāds ir patiesais stāsts, nezinu, bet izskatās nu Ļoti jauki!

Lai gan mums teica, ka šeit pārsvarā dzīvojot gados veci ļaudis (netieku gudra, kāpēc), tas mani neatturētu - lūk šeit es patiešām gribētu dzīvot! :)

Mērojam ceļu atpakaļ uz centru un pamazām dodamies atpakaļ uz kempingu. Pa ceļam atrodam mūsu rajonā kādu vietējo kafejnīcu un tur atkožam, ka viss ir par ļoti saprātīgām naudiņām, tāpēc paēdam ļooti garšīgi un daudz un pat paņemam līdz picu, ko rīt brokastīs paēst. Ieteikums - meklējiet ēstuves tālāk no centra un itāļu vietējais šarms būs 100% garantēts. :)

Rīt atvadīsimies no Venēcijas un dosimies uz Itālijas pilsētu Triesti..