otrdiena, 2009. gada 8. septembris

Nu es esmu pamatīgi iepinusies. :D

Aptiekā man šķiet būs ļoti jautri. Šodien tur sabiju līdz pat 6iem un biku ilgāk. Un citas dienas man būs līdzīgi.

Tas, ko es tagad daru ir tikai tāda iesildīšanās, lai saprastu kā aptieka pamatā funkcionē. Tālākie Pītera Pala plāni sniedzas jau augstākos līmeņos. :D Viņš izrāda ļoti lielu entuziasmu, lai es saprastu, un attiecīgi darītu vairāk.

Tāpēc neļaunojaties, ja nerakstu pārāk bieži te. Ne izklaidējos, bet strādāju cītīgi! :D

______________________________________________________________

Šodien te tiiik jauks laiciņš. Ja nebūtu beigusi tik vēlu, ietu mājās ar kājām (apt. 1 h un vairāk). Pa dienas vidu Pīters Pals mani paņēma līdzi uz centru "iepirkties". :D Sanāca tad nu pavizināties ar kabrioletu pa Hārlemas centru (beidzot!). :D Bijām bankā, citā aptiekā un pie reizes lielu bundžu saldējuma nopirkām visām aptiekas darbiniecēm. Bija diktam garšīgs!! :) Un speciāli piefiksēju adresi.. ;)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru