otrdiena, 2009. gada 22. septembris

Texel sala un Nīderlandes ziemeļi.

Ai, ai, ai.. Ilgi neesmu rakstījusi. Pat mamma man zvana, lai pārbaudītu, ka dzīva esmu. :D

Dzīva esmu un mēģinu visu iespēt un izdarīt kā nākas! Un piedzīvot un izbaudīt Nīderlandes jaukumus..

Tātad.. Kur es esmu palikusi? Šī nedēļas nogale.

Mhmm! Biju Texel salā! :)

Bildes šeit:
http://picasaweb.google.com/Alise.Lake/NiderlandesZiemeliTexelSala#

Šeit var redzēt, kā mans ceļojums izskatās kartē:

Forši, vai ne? :)

Tātad izbraucām mēs sestdienas rītā. Un devāmies uz mazu jauku pilsētiņu vārdā Alkmaar. Šeit es noteikti gribu atgriezties, jo viņa vienkārši pārņēma savā varā. :) Bija tieši tirgus diena un jau tā šaurās ieliņas bija tirgotāju pilnas. Gribu, gribu, gribu vēlreiz uz turieni! :) Un nogaršot vēlreiz garšīgās, svaigās vafeles..

Tad devāmies uz Den Helder, ostas pilsētu, no kurienes ar prāmi nokļuvām uz Texel salas. Laiks mūs vienkārši lutināja! :) Ne vēja, ne lietus, ne aukstums. Vienkārši perfekti! :)

Apbraukājām mēs visai salai apkārt, jo attālumi ir vienkārši smieklīgi mazi. :)
Katra pilsētiņa ar savu šarmu, mazumu, mājīgumu.. Ļoti skaisti! Un rokas stiepiena attālumā no jūras..
Un daba! Mmm.. :)

Pa nakti palikāmies pie jaukas trīsbērnu ģimenes, kura ik pa laikam uzņem tādus ciemiņus kā mēs, kas ieklīduši tālajā Texel salā. :)

Nākamajā dienā devāmies prom no salas, lai pabrauktu biku vēl uz ziemeļiem. Braucām pa mākslīgi izveidotu ceļu jūras vidū, kas savieno Nīderlandes divas daļas. Biju domājusi, ka ceļš būs šaurāks un ka patiešām abās pusēs varēs redzēt jūru, bet nē.. :)
Bet tas nekas.. Tāpat bij jauki.

Un tad apciemojām vēl divas jaukas mazas pilsētiņas un laiks jau bij doties mājās. Un atkal jau tikai ap 9iem vakarā.

Nu nesūdzaties, ka nerakstu jums! Nav, nav laika! :)

Un tagad iešu biku pagulēt, lai aptiekā (kur joprojām man iet stresaini jautri) varu uzņemt ātrumus pie recepšu sagatavošanas! :)
Bet stāstīt man ir jums vēl daudz ko, jo biju ekskursijā slimnīcas aptiekā, lieltirgotavā un mums aptiekā bija sapulce. Ļoti garšīga sapulce.. :))

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru